2008-01-31

Mindennapi fasizmusunk vol.4

Eljött ami eljött. És nem írom ma le azt hogy "TAVAR". Rájöttem, hogy nőgyűlöletem globálisan helyes, és mély és Örök Tisztelet a Kivételnek... Neki... Tőle többet kaptam 3 nap alatt (és szex sem volt) mint az összes kedves valamikori hölgyismerősömtől, élettársamtól, szexpartneremtől, beteljesületlen vagy beteljesült szerelmemtől, stb. együttvéve, mondjuk az elmúlt 16 év viszonylatában. És nem is akartam kapni... Nem vártam, nem várok semmit. Három nap az élet. Már azt hittem ti picsák, hogy vagytok valakik, hogy megéltem amit meglehetett, bár tagadhatatlanul kaptam olyan dolgokat tőletek, amit mások jó esetben csak filmen láthatnak, csak az álmaikban élhetnek át, de ha hiszitek, ha nem, értéktelen műsor volt... Gyermekként mindig tiszteltem a Nőket, de ti megtanítottatok gyűlölni, megvetni, lenézni, és már csak nő lett a Nőből. Egyszerűen senkik vagytok. Lehet, hogy Ő egy csoda, de akkor is mondjátok meg, hogy a faszba lehet az, hogy összesített eredményeiteket Egymaga három nyomorult nap alatt lekörözi? Három nap az élet... Allah nagy! Ezt a három napot megköszönni egy élet is kevés, csak a rátok pazarolt energiáimat sajnálom... Adtam, adhattam volna Neki, bár soha semmit nem kért, sőt nem fogad el semmit. Törődést sem... Semmit... Adjátok vissza, amit elloptatok, vittetek érdemtelenül, mert az NEM TITEKET ILLET! Az mind az Övé! Három napért... De egyért is megérné... Inkább tartsátok meg! Méltatlan hozzá a piszkos cucc...

1 megjegyzés:

gege.mtm írta...

Ez kicsipicipindurkát szentimemtás lett (a szentimentális egy különös, frissítő formája), vagy mi legalábbis úgyérezzük. A szekszuális életed meg nem tartozik mindenkire, legfőőjjebb az érintett öt emberre, tudod..